Изборът на правилната (ите) радиостанция (и) от многото, които са на ваше разположение, не е толкова труден, колкото може да изглежда в началото. Радиото разделя аудиторията си на възрастови групи (18 – 34, 18 – 49, 25 – 54, 45+ и т.н.) и пол (жени, мъже и възрастни – изберете възрастни, ако клиентите ви са разделени по равно между мъже и жени). Всяка радиостанция предоставя много специфична аудитория, така че след като разберете възрастта и пола на целевите си клиенти, можете да увеличите мащаба на станциите, които обслужват тези хора.
Честотата е много важна, когато се обмисля рекламен график по радиото. Слушателите се настройват и изключват, сменят станции и често се занимават с някаква друга дейност, докато радиото е включено, така че съобщението ви трябва да се показва често, ако ще го чуят.
Ако искате да рекламирате в радиото, свържете се с нас.